Bu her halta gülen esprükk kasan zevzek tayfanın sayısı da çok arttı son zamanlarda. Sizin bu kafayla yarın arsalara evlere birşey olduğunda da yapacak espriniz olacak mı bakalım. Kayyumdan sonra papara da bakiye bırakmamak tabiki mantıklıydı ama daha kapanmadan 1 gün önce kampanya bildirimleri atmaya devam ediyordular kayyum baştayken. Siz hala şu konuya normal komik diye bakıyorsanız bu kafayla bu yaşa iyi gelmişsiniz derim.