cncresul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 3-4 sene evvelinde bir bağkur girişi yapmıştım. Bağkuru sonrasında iptal ettim borç ödeyip şimdi sisteme baktığımda bağkurda borcum gözüküyor ve cezada gözüküyor. 15.000₺’ye yakın gözüküyor tam bilmiyorum. Bu borç bana sıkıntı yaratır mı? Bağkur günüm az zaten bunun için o parayı ödemesem ne olur? Normal sigorta girişim başladı bana sorun yaratır mı? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Merhaba hocam, bağkur borcunuz olduğu için eczaneden ilaç alırken sigortasız görünürsünüz. Benimde prim borçlarım duruyordu ve hem bağkur hemde sigortam mevcuttu. Ona rağmen sigortasız görünüyordum. Siz bağkurdan ilişiğinizi kestiğiniz için belki durum farklı olabilir ama sanmıyorum.