bu konuda tecrübe sahibi bir tanıdıkla konuştum, işte şahıs şirketi kurmanın maliyetinden isyan ettim. oda şöyle durumu anlattı; ben hiç bağkur ödemedim, dönem dönem gidip borcumu sildirdim. ödemezsen emekli olamazsan (primden saymaz olursunda) ama ödemek zorunda değilsin dedi. borcunu ödersen prim gününden sayar, sildirirsen günlerden saymaz borcunda olmaz.