Ben 3-4 sene evvelinde bir bağkur girişi yapmıştım. Bağkuru sonrasında iptal ettim borç ödeyip şimdi sisteme baktığımda bağkurda borcum gözüküyor ve cezada gözüküyor. 15.000₺ye yakın gözüküyor tam bilmiyorum. Bu borç bana sıkıntı yaratır mı? Bağkur günüm az zaten bunun için o parayı ödemesem ne olur? Normal sigorta girişim başladı bana sorun yaratır mı? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?