Konu
Trendyol Satıcılara Sorum Var
02-11-2025, 12:25:04
#4
celalyesil
OFY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
300 TL altındaki sepetlerde kargo ücretinin yarısını müşteri ödüyor .
hozansahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Baremi unutuyorsunuz
Barem Destek Uygulaması Kapsamında
Sepet tutarı 149.99 altında ve 10 desi altında ise Barem 1.Seviye
Sepet tutarı 299.99 altında ve 10 desi altında ise Barem 2.Seviye
https://tymp.mncdn.com/prod/document...tformbarem.pdf
Çok teşekkür ederim değerli cevaplarınız için şimdi oldu
Trendyol müşteri temsilcisi aynı ücreti sizde ödüyorsunuz deyip geçiştirmişti.