DarkerVip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enpara'nın mobil uygulaması çok eski değil mi hocam?
Eski ama kullanışlı. Ayrıca belli işlemleri yapınca (hesaba para yatırılması fatura ödemesi vs gibi işlemler) kart aidatı eft/havale ücreti gibi ödemelerden de kurtuluyorsunuz.