Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Atama bir kez daha saygı duydum Egemenliği kayıtsız şartsız milletine verdiği için bugün bir köy çocuğunun devletin üst büroksasisi olup soylu sınıfı zorluğunu kaldırdığı için şükürler olsun.
Çok ilginç dimi. Adamlar padişah istiyor kendini de köle olsun istiyor. Sabah akşam padişahı mutlu etmek için çalışmak istiyor. Nasıl bir canlı bunu ister aklım almıyor.

Dahası ülke rejimini yıkarak bunu geri getirmek istiyor. Yani pkk = bu insanlar. İkisininde amacı devleti yıkmak.