raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Heh şöyle! Gerçek karın ağrınızı söyleyin

TEKRAR EDELİM:Posta kutusunda kurulan şirketler eğer KKTC şirketi değilse yani TC bankacılık sisteminde değilse ÇÖPTÜR

Bunları 20 yaşında Panama’ya gidip şirket kuran birisi olarak söylüyorum..
Çok Övdüğünüz TC Bankacılık Sistemi Tüm E-Para Kuruluşlarına Üyelere Bildirim Yapmadan Ansızın Çökmekle Meşgul. Şuan Stripe İle Ödeme Alıp Wise'a Çekiyorum TR'den Bağımsız Bir Şekilde. Ve Evet; Maalesef İngiltere, Türkiye Cumhuriyeti Devletinden Daha Fazla Güven Veriyor. Bizler Vatan Haini Değiliz. Eminim Sizden Daha Vatanperver ve Daha Milliyetçiyimdir. Ama Durum Ortada, Papara Bu Zamana Kadar Kullandığım En Kaliteli ve İnovatif Uygulamaydı. Yok Edildi.

Tüm Start-up'lara Ve Türk Girişimcilere İngiltere Şirketi Öneriyorum. Kafanız Rahat Oluyor, Size Çökmeye Çalışan Kimse Olmuyor. Bilginiz Olsun.