Kardeşim senin nickinde bile siyaset var. Ben sürekli güncel siyasetten kaçınıyorum. Yazdıklarımda da hiçbir şey yok. Siz ifade özgürlüğüne neden bu kadar düşmansınız?
Nickimde Siyaset Yok. Bu Zamana Kadar Kimseyle de Siyasi Görüşüne Göre Ticaret Yapmamazlık Gibi Bir Durum Olmadı. Konu İfade Özgürlüğü Değil Sizin R10 Gibi Güzel Bir Freeleance Platformunu Siyasi Arenaya Çevirmeye Çalışmanız. Siz Görüş Bildirmiyorsunuz. İnsanları Zorla Kendinize Hakaret Ettirmeye Çalışıyorsunuz. Amacınız Buradan da Tazminat Koparmak Galiba.
Ek Olarak Geçenlerde İngiltere Şirketleri Hakkında Açılan Bir Konuda da Hiç Bir Şey Bilmeden Tamamen Yanlış Bilgiler İçeren Bir Video Hakkında "%100 Doğru" Şeklinde Bir Yanıtınız Bulunuyordu. Orada da Gerekli Cevabı Vermiştim Aslında. Fakat Alıntılamayı Unutmuşuz Görmemişsiniz Galiba. Ya da Görmezden Gelmişsinizdir Orasını Bilemeyiz.