atsizyazilim;[URL="tel:1090034676" adlı üyeden alıntı:
1090034676[/URL]]Konu Sahibi Şahıs R10'u X Platformuna Çevirmeye Çalışıyor. An İtibariyle Popüler Kategorisinde 3 Adet Konusu Bulunuyor. Sürekli Alttan Siyasi Mesajlar Vermeye Çalışarak Forumun Yapısını Bozmaya Çalışıyor. Bu Tür Kişilerin Kesinlikle R10'a Uygun Olduğunu Düşünmüyorum. Eminim Benim Gibi Düşünenler de Vardır. @Coşkun Çetin; @serterefendi; Etiket İçin Kusura Bakmayın Fakat Lütfen Bu Şahsın Hesabını İnceleyin. İnsanları Ciddi Manada Kin ve Nefrete Sürüklüyor. Normalde Bu Tür Konulara Yorum Bile Yapmam Fakat Bu Arkadaşın Davranışları Normal Değil.
Kardeşim senin nickinde bile siyaset var. Ben sürekli güncel siyasetten kaçınıyorum. Yazdıklarımda da hiçbir şey yok. Siz ifade özgürlüğüne neden bu kadar düşmansınız?