Konu Sahibi Şahıs R10'u X Platformuna Çevirmeye Çalışıyor. An İtibariyle Popüler Kategorisinde 3 Adet Konusu Bulunuyor. Sürekli Alttan Siyasi Mesajlar Vermeye Çalışarak Forumun Yapısını Bozmaya Çalışıyor. Bu Tür Kişilerin Kesinlikle R10'a Uygun Olduğunu Düşünmüyorum. Eminim Benim Gibi Düşünenler de Vardır.
@Coşkun Çetin;
@serterefendi; Etiket İçin Kusura Bakmayın Fakat Lütfen Bu Şahsın Hesabını İnceleyin. İnsanları Ciddi Manada Kin ve Nefrete Sürüklüyor. Normalde Bu Tür Konulara Yorum Bile Yapmam Fakat Bu Arkadaşın Davranışları Normal Değil.