Hocam olsun isterim ama düşünmüyormuş, naz yapıyor desem ne bileyim pekte anlamam, rahatsız etmek olmaz. Normalde bankaya haftada 2-3 gün gidip ordan geçiyormuş gibi yapıp çayını kahvesini içmek lazımda işte rahatsız olur gerek yok gurbette yaşıyor zaten
Hocam sende istiyorsun işte belli kibarca ve ufaktan ufaktan ziyaretlere başla bence. İhtiyaç kredisi , kredi kartı gibi ürünler konusunda destek al en kötü

Bak ne kadar naif biriymiş. Fırsat kapına kadar gelmiş. Eğer içine sindiyse , emin olduysan bence kaçırma.