Hocam bence aşık olmuşsun

Son cümleye kadar tebessümle okudum şu satırlardan sonra tamamen ikna oldum
"...Bende espriyle karışık evlenmeyi düşünür müsünüz dedim? Güldü düşünmüyorum ama ne zaman istersen kek, kurabiye, kısır ve salata yaparım dedi.
"
Hayırlı olsun hocam inşallah düğüne geliriz
Hocam olsun isterim ama düşünmüyormuş, naz yapıyor desem ne bileyim pekte anlamam, rahatsız etmek olmaz. Normalde bankaya haftada 2-3 gün gidip ordan geçiyormuş gibi yapıp çayını kahvesini içmek lazımda işte rahatsız olur gerek yok gurbette yaşıyor zaten