black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak hocam şunu anlamıyorsunuz. "Siyasal İslamı" beğenemyen insanları siz ötekileştirip "İslam" düşmanı bile ilan ediyorsunuz. Ben sana burada ben "İslamı" istemiyorum demeden bana azınlık diyorsun. İkisi çok farklı şeyler olup,lütfen ayırt edin artık.
Bu arada "Siyasal İslam" isteyen insanların çoğu Mustafa Kemal Paşanın yaptıklarını,düşüncelerini kabul etmiyor hocam.
Şimdi sen mi siyasal islamcısın yoksa dediğim zümre mi?
Bir ülkede inanç veya milliyet bakımından diğerlerinden az olana “azınlık” denir.

Bunu da açıklamak zorundaysam bu sohbet burada biter.

Tarih konuşmak için belirli bir donanım gerekiyor.

sizinle konuşamıyoruz kusura bakmayın