Yaşadığımız ülkenin İslam dini ile var olmadığını bilmen lazım hocam.
Bu ezanlar ki; Şehadetleri dinin temeli!
Ebedi yurdumun üstüne benim inlemeli
İnleyecek de!
Bu topraklarda yaşadığın sürece ezan sesini dinleyeceksin
İnanmıyorsan da gayrimüslim yani azınlık konumundasın