Yaşadığımız ülkenin İslam dini ile var olmadığını bilmen lazım hocam.
raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ezanlar ki; Şehadetleri dinin temeli!
Ebedi yurdumun üstüne benim inlemeli…

İnleyecek de!

Bu topraklarda yaşadığın sürece ezan sesini dinleyeceksin…

İnanmıyorsan da gayrimüslim yani azınlık konumundasın