black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet
İyice batsın sana o zaman senin gibi kıt, kısıtlayıcı insanlar var ne yazık ki aramızda herkesin görüşü kendine saygı duyulması gerekiyor.