adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
için çız bız etmiş hocam, konu uzun özet kısa 😂😂
şaka bir yana ilgilenerek iyi yapmışsın. bazı ev sahipleri kiracıya kitlemeye çalışır haklı yada haksız. Bide ilgilenmez, kiracıya uğraşmasını söyler.
Bunun dışında,
Her dışarıdan iyi vakit geçirdiğin içeride olmayabilir yinede evlilik konusunda dikkat et her zaman
Hocam kiracı nasılsa ev sahibide öyle olmalı bence, çok düşük bir kiraya oturuyor, öyle çok yüksek bir zamda yapmıyoruz. Çünkü çok memnunuz daha önceki kiracılardan apartman sakinleri şikayetçiydi. Önerin içinde ayrıca teşekkürler.