1.2tsi'da yağ yakma problemi var
Şimdi biraz baktım, çok şikayet var o konuda. Motor ömrü kısa imiş. Teşekkürler. Favorilerden kaldırdım.
Enteresan, daha geçen hafta 278binde 1.6TDI sattım, hiç o tür sıkıntı yaşamadım. Ben gerçi 10 bini beklemiyordum bakım için