Tüm yorumları okurken diğer değerli arkadaşların yorumlarını okurken harcadığım vakte üzülmedim de sizin yazdıklarınızı okurken gerçekten vaktime acıdım. ve ülkemizin neden bu hallerde olduğunun sebebini yorumlarda daha iyi anladım.