Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar bır bot kuracagım da musterıye ubuntu 22 gereklıymıs. acaba nereden almamı onerırsınız krıpto odeme ıle alabılecegım sıte gereklı.

ne olur ne olmaz dıye krıpto ıle almak ıstıyorum . yabancı ulke olması ıyı olacaktır




musterının mesajı:
"Bot Linux'ta çalıştığı için ya bir tane kiralamanız ya da kendi botunuzu kullanmanız gerekiyor. Önerilen donanım en az 4 çekirdekli/32 GB RAM'dir. Botu sorunsuz çalıştırabilmek için Ubuntu 22 ile çalıştırmanızı öneririz. Ubuntu 20 ile sorunlarla karşılaşabilirsiniz.
Windows'ta WSL'nin sorunlu olduğu ve botla iyi çalışmadığı bilinmektedir."
pm yaza bilirsiniz hocam. yapariz