ilker0x;[URL="tel:1090032509" adlı üyeden alıntı:
1090032509[/URL]]Neyin ne kadar olduğuna da karar verdiğine göre dediğim yoruma da imza attın,git bir destek al hocam 1 tane ciddiye alan yanıt yok seni herkes dümbelek çalıyor yazık ilerde çoluk çocuğun olur en azından destek alırsan düzgün ebevyn olursun onlara...
Herkes dalga geçiyor ama sanırım halinden memnunsun,veya ne hale düştüğünün bilincinde değilsin...
Ben çoluk çocuk işini çoktan hallettim kardeşim