Yurtdışı için bende papara kullanıyordum. Gayet işimizi görüyordu. Hiç iyi olmadı bu. Ödemeleri gönderemiyorum. Bi yol bulmalıyız. Adamlar bankaya gitmek istemiyor. Direk hesaplarına çekmek istiyorlar. Nasıl yapacağız bilmiyorum açıkcası