kmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçeleştirmek için. Birde nedense Kayıt ol butonu yok oldu. ne yaptıysam artık .onuda geri getirirsem iyi olur.
Dilerseniz Anydesk ya da Rustdesk verin ücretsiz yardımcı olayım hocam.