eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçeleştirmek için mi düzenlemek istiyorsunuz yoksa ekleme çıkartma mı yapacaksınız hocam?
Türkçeleştirmek için. Birde nedense Kayıt ol butonu yok oldu. ne yaptıysam artık .onuda geri getirirsem iyi olur.