black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
galatasaraya laf söylediği için neden hemen multi hesap oluyor?
konuyu başka yerler çekmeye çalışmayın konuda fener , beşiktaş , trabzon , galatasaray vs yok konumuz papara boş yorumlarınızı kendinize ayırın