dermatologların ne dediğini umursamayın. Hepsi aynı şeyi söyleyip başından salıyor.
https://youtu.be/87UP4n7Rqvc?si=w98jP8N_uL3218YP
gittim 2-3 doktora hepsi yağlı egzama dedi ölüme kadar senle gider dedi sadece biraz yavalastırsın dedi kafamda nerdeyse 3 tel sac kaldı ön tarafta psikolojimi bozmaya basladı