rean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun gittiniz mi doktora
gittim 2-3 doktora hepsi yağlı egzama dedi ölüme kadar senle gider dedi sadece biraz yavalastırsın dedi kafamda nerdeyse 3 tel sac kaldı ön tarafta psikolojimi bozmaya basladı