Sülalede keli geçtim, kele yatkın biri bile yok. Muhtemelen saç egzaması gibi bir şey oldu bende. Saçlarım bayağı döküldü, dermatoloji uzmanına gideceğim ama burda da sormak istedim.[/QUOTE]