Madem iptal edilcek, niye kayyum her gün bildirim atti uygulama uzerindrn "paraniz guvende, sorun yok, paraniz guvende" diye, kapatiyorux şu tarihe kadar daha para yuklemeyin deseymiş.
olurmu öyle şey hocam , kimin parasına çökücek merkez bankası sonra