Konu
Discord kullanıcıları içeri
31-10-2025, 08:30:23
#4
Misafir
Ozcan51 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İPhone kullanıyorum ticaret yaptığım yurtdışı dostlarım sadece Discord kullanıyor ben iPhoneda nasıl girecegim dscorda
Bende İphone kullanıyorum. Storeden 1.1.1.1 uygulamasını indir bağlan sonra Discorda girip kullanabilirsin.