Ozcan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İPhone kullanıyorum ticaret yaptığım yurtdışı dostlarım sadece Discord kullanıyor ben iPhone’da nasıl girecegim dscorda
Bende İphone kullanıyorum. Storeden 1.1.1.1 uygulamasını indir bağlan sonra Discorda girip kullanabilirsin.