PRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son ne zaman kullandınız hocam hostingeri?
Olay daha bugün oldu.
https://www.r10.net/forum-disi-sikay...hostinger.html

Biz boşa konusmayiz bro
Biz birşey biliyoruz ki söylüyoruz.
Işkembeden sallamiyoruz.