Geçenlerde burdan bir arkdaştan aldım. Sağolsun gönderdi elime ultaştı sim kart.

Whatsapp için kullanıcam. Bu onay sitelerinden alınan numaralar patlıyor bizde patlıyoruz sonra.

Elimizin altında bulunsun dedikte. Aldım GİFGAFF kartı yok içine 5 euro yükle onu yap bunu yap şebeke gelmiyo derken attım çöpe güvenilir bi satıcı varmı destek olacak.