Konu
Şirketi Nerede Kurmalıyım?
30-10-2025, 15:49:01
#4
Pacino
bence amerika'dan açın ödemeleri wise üzerinden tr ibana alın ödemeleri, abd dışı gelir sayılacağı için hiç vergi ödemezsiniz.