Merhabalar, şu an yeni bir proje üzerine çalışıyorum ve 10.000 TL + KDV'den dijital reklam paketi satıyorum.

Kafama takılan bir soruyu sizinle paylaşmak istedim;

Burada işletmelerden 12.000 TL aldım diyelim. 2.000 TL KDV ödemesine gider, 2.500 TL gelir vergisine gider, %4 pos komisyonu, %5 Google veya Meta vergi kesintisi, derken 6.500 TL gibi bir para kalıyor.

Ben bu parayla 5.000 TL'lik reklama çıksam işletmenin diyeceği 12.000 TL verdik 5.000 TL reklama çıktın diyecek. Bana da çok birşey kalmıyor. Bu konuda neler yapılabilir? Farklı bir ülkede şirket kursak vergi avantajı olarak hangi ülkeleri önerirsiniz?