Android ile gmail açan arkadaşlar...
İlk denememde 2 cihaz ile +10 gmail açtım, denesem hala açılırdı yüksek ihtimal ama açmadım. (Ev İnterneti)
İkinci denememde araya İngiltere Numara internetini dahil ettim, sonrasında 2 cihaz ile günde 3 mail açamaz oldum.
Bu işi yapan ve bu sorunları aşmış arkadaşlar ile biraz sohbet edip bilgi paylaşımı yapmak isterim, gerekirse ticaret üzerine de öğretebilirsiniz ücret karşılığında.
Uygulama ayarlarından bir şeyle mi oynuyoruz?
Wifi/Modem üzerinden bir ayara mı yapıyoruz?
Telefon üzerine kayıtlı seri numara üzerinde oynamalar mı yapıyoruz?
Yardımcı olan olursa kuşkusuz ilerde işlerimizi ve ticaretimizi çok daha ileri düzeyde devam ettirebiliriz.
İletişim:
https://wa.me/447736236007