mozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam free hesabım var. Sadece 1 yazılımı düzeltmek için ihtiyacım var yarısını bitirdi. Yazılımcıya para vererek yaptırdık rezalet ötesi iş çıkardığından mecburen kullanıyorum. @WebPerformans; bana sürekli lazım değil yazdığım sebepten dolayı lazım yazılımcının pisliğini düzeltecek kısacası
cursor da yeni hesap açın hocam