ADSEOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 2 defa okudum. buraya kadar geldim. sorun ne hala anlamadım. gayet güzel özenerek anlatmışsın hocam.
maksem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende anlamadım.. birden konu Kayseriliğe, Sizin fabrikanın yazılımını ben yaptım'a (Bu Arada.. Kayseride binlerce fabrika var artık hangisi ise.. ..) sonra Kayserinin isim yapmış bütün illegal semtlerini sayıp... Hatta benim tıynetime kadar uzadı.. Tek yaptığım yardımcı olmaya çalışmaktı... Sağlık olsun.. her insanın anlauışı farklı olabiliyor.. ne kadar iyi niyetli olmaya çalışırsak çalışalım bir yerinden tutulup, ters anlaşlabiliyor demekki.. Arkadaşa başarılar yine de... İnşaallah güzel hedeflere ulaşır..
Bence konu sahibi buraya alınmış: "Hadi bakalım, klavye delikanlılığı yapmadan" çünkü orta da onun da istemediği ancak @maksem;'in yazısında dile getirdiği ona zıt bir durum oluşmuş anlaşılan hocam.

Ama fazla abartmış konu sahibi orası başka.

Not: Konu içeriğine bak... Konu da ki atışmalara bak.