Bak kayserili kardeşim. Ben çok kayserili gördüm hem gaziosman paşadan hem hacılardan hem de talas tepesinden anlıyor musun? Sizin fabrikanızın kodunu biz yazdık. Mesajın iyi niyetli mi yoksa kötü niyetli mi birazdan modlar karar verir. Şimdi laf cambazlığını al ötede mi oynuyorsun kumda mı oynuyorsun nerde oynuyorsan oyna.
Bak kayserili kardeşim. Ben çok kayserili gördüm hem gaziosman paşadan hem hacılardan hem de talas tepesinden anlıyor musun?
BURAYI BİRAZ AÇAR MISIN ?? NE DEMEK İSTEDİĞİNİ BU CÜMLEDE NET OLARAK ANLAMAK İSTERİM ?
KONUYU ISRARLA KÖTÜ NİYETLİ OLMADIĞIMI SÖYLEDİĞİM HALDE SEN UZATIYORSUN ?
VE BENİ TEHDİT Mİ EDİYORSUN ?