maksem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden raporladın ve mesajıma neden alındın anlamadım.. iyi niyetli bir mesajdı.. yinede saygılar elbette konularınıza bir daha yazmam..
öte de oynarım...
Bak kayserili kardeşim. Ben çok kayserili gördüm hem gaziosman paşadan hem hacılardan hem de talas tepesinden anlıyor musun? Sizin fabrikanızın kodunu biz yazdık. Mesajın iyi niyetli mi yoksa kötü niyetli mi birazdan modlar karar verir. Şimdi laf cambazlığını al ötede mi oynuyorsun kumda mı oynuyorsun nerde oynuyorsan oyna.