multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@maksem; kardeşim mesajını raporladım. Şimdi verdiğin cevabını, yapmadığın klavye delikanlılığını ve klavyeni al git ötede oyna. Birdaha da benim hiçbir konuma cevap yazma.
Neden raporladın ve mesajıma neden alındın anlamadım.. iyi niyetli bir mesajdı.. yinede saygılar elbette konularınıza bir daha yazmam..
öte de oynarım...