Mun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arayüz berbat duruyor. bunun yerine generatepress tercih etseniz çok daha iyi olabilir.
Yapacak bişe yok hocam ancak bu kadar yapabildim.
Değiştirsemde değişmiyor.