Kendi hattınızı götürebilirsiniz ilk girişte size hat satmaya calısacaklar almayın almamaya calısayım zorlayabilirler durumum yok vesaire diyip geçin sonrasında kendi hattınızı kullanabilirsiniz tuşlu telefon için de çok abartı pahalı birşey almanıza gerek yok zaten telefonla oynayacak vaktiniz de olmayacak Şimdiden Hayırlı teskereler Başka bi konu olursa pm atabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım