Zamanında Nested sunucu almıştım. İçerisinde VM kurmak istiyordum. Bırakın VM kurmayı, aldığım Nested sunucuya zor bağlanıyordum. Aşırı kötüydü. İade istediğimde de kredi olarak vermek istediler. Hizmetleri kötü olduğu için hesabıma iade yapılmasını istediğimde de şu vergi bu kesinti diyerek neredeyse %50 oranında kesinti ile iade etmişlerdi. Önermiyorum.