Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yargılamak bize düşmeyecekse konu neden açtınız ? Sizin gibi ölücülere az bile laf edilmiş. İnsanların vakitlerini çalmaktan vazgeçin.
Ben kullanıcının adını sordum. Aramızda ticaret geçmedi için ticaret puanı kullanma ve şikayet konusu açma hakkım yokmuş. Konu Burda Bitmeli