hocam uygulamalar bir yere kadar ama bence yinede kullanmamız gerekir. başımıza gelmez dememek gerekir.
Bizlerde bu konuda bi içerik ürettik belki kullanmak isteyen uygulamaları arayan vardır onlara yardımcı olur.
Deprem ile ilgili Uygulamalar
İlk iki uygulama herkesin cihazında olmalı.
Tavsiye için teşekkürler Afad var fakat Gaia yok deneyeceğim.