lawwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşasın Cumhuriyet hemfikiriz. Ama neden böyle yaptın? Aynı şifreler tehlikeli, loglara düşme ihtimalin yüksek.
Kullanıcı adımı nereden bilecekler hocam bir şey olmaz