yaklaşık 10 senedir enpara kullanıyordum son 2 aydır çok aktif kullandım. Ve politikaları gereği hesabımı kapatma kararı almışlar. Sebebi ise gelirim ile hesabımdaki hareketlilik orantılı değilmiş. Enparada gerek ATM’den çekme limiti olsun gerek Eft ücretsiz ve limiti çok yüksek olmasından dolayı çok tercih ediyordum. Bunun alternatifi hangi bankayı kullanabilirim ?