Adsrun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden bu soruyu sitemkar olarak sorardık lakin şimdiki zamana bakınca enflasyonist dönemin getirdiği gariplik öyle ki, 6 ay önceki ürünün fiyatı sanki 3 sene önceki fiyatı gibi. Hal böyle olunca 6 ay önceki fiyatını gördüğümüz ürün bile hoş geliyor.

Yorumunuz için teşekkürler, bu arada MacBook demişken Pro mu yoksa Air modelin son versiyonu mu daha kullanışlı ? Pro nun bazı fonksiyonları kullanılmıyor sanırım.
Ben 2 sene kullandım hocam satıyorum şu anda beceremedim mi denir işime mi yaramadı denir Windows'a alışmışız o yüzden de olabilir Sevemedim bir türlü arkadaşı, bir hevesle almıştım. Air sağa sola taşımak için hafif bir cihaz ama Pro da öyle yorucu değil fena değil kullanışlı cihazlar aslında ama tekrar kullanır mısın deseler ciddi bir süre gerekiyor sisteme komple alışmak için. Kısayollar bile zorlayabiliyor tam alışmaya.