Gelen tutarı iade et seçeneği varsa kullanın ve iade edin. Yoksa bankayı bilgilendirmeniz yeterlidir. İade etmek istediğinize dair. Ki zaten uygulamada seçenek yoksa boşa çağrı merkezi arayıp yormaya gerek yok insanları onlarda da yoktur. Direkt şubeye gidebilirsiniz. İyi akşamlar.