Çok fazla uzağa gitmeyin hocam 2012 yılında Aztek takvimi bitiyor diye geçmişin en büyük medeniyeti kıyameti öngördü dediler. Sonuç ? 2012 senesinde bir 2012 filmi çıktı ve aradan 13 yıl geçmesine rağmen büyük tufan görmedik.

Atlas olayı da bana öyle geliyor. Uzaylı olsa tek bir gemi yerine koloni ile gelirsin Gözlem için gelecekse de bunu seneler alacak bir şeyle yapmazsın. Hadi bunu da yaptın diyelim yörünge niye galaksi dışına işaret etsin ?